Stichting LOOT

Wij als school stimuleren het ontdekken van je eigen talenten. Daarom bieden wij, met behulp van stichting “LOOT” ook een topsport programma aan. Kinderen gaan al vanaf steeds jongere leeftijden de topsport in. Daarom is het belangrijk om op school voldoende begeleiding hierbij te krijgen. De kinderen die topsport beoefenen, krijgen een rooster met aangepaste tijden. Met dit rooster zorgen wij ervoor dat het kind alle vakken die zorgen voor de cognitieve ontwikkeling blijft volgen. Echter staan er voor zo’n mooi rooster wel voorwaarden tegenover. Het kind in kwestie moet op zijn of haar toetsen een gemiddelde score halen of hoger. Ook is het kind verplicht de vakken als taal, rekenen en schrijven te volgen. Verder is er een vereiste van 13 uur trainen per week om dit topsport programma te kunnen volgen . De sporten die onder het programma vallen kunt u terugvinden op de site van stichting LOOT.

Maak jouw eigen website met JouwWeb